Politica de Confidențialitate
EXPRESS POST SERVICES LLC, 690 S HWY 89 STE 200 JACKSON, WY 83001 SUA („EPS”, „procesor” sau „Noi”) s-au angajat să protejeze și să respecte confidențialitatea dvs. deoarece considerăm protecția datelor ca un pilon principal pentru construirea încrederii în relații puternice și de lungă durată.
Această politică stabilește baza pe care orice date cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. atunci când utilizați produsele sau serviciile noastre, sau altfel interacționați cu EPS (de exemplu, participând la evenimente EPS sau participați la activități de marketing) sau pe care ni le furnizați fi procesat de noi. Această politică explică, de asemenea, alegerile dvs. despre modul în care folosim informațiile despre dvs. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele pentru a înțelege opiniile și practicile noastre cu privire la datele dvs. personale și cum le vom trata. Dacă nu sunteți de acord cu această politică, nu accesați sau utilizați Serviciile noastre sau nu interacționați cu orice alt aspect al activității noastre.
Prin plasarea unei comenzi sau deschiderea unui cont EPS, acceptați și consimțiți practicile descrise în această politică. În plus, garantezi că toate persoanele, ale căror informații personale ne sunt furnizate de către tine în legătură cu comanda sau contul tău, sunt la curent cu această politică și acceptă și consimtă practicile descrise în această politică și sunt dispuse și capabile, la cererea Comisarul pentru Informații sau orice altă autoritate pentru protecția datelor, pentru a furniza o dovadă scrisă a consimțământului și acceptării lor.
Pentru toate scopurile legate de protecția datelor, inclusiv în scopul prezentei politici de confidențialitate, procesatorul de date este EXPRESS POST SERVICES LLC.
Informații pe care le putem colecta de la dvs.
Este posibil să colectăm și să procesăm următoarele date despre dvs.:
Informații pe care ni le oferiți
Puteți să ne oferiți informații despre dvs. completând formularele de pe site-ul nostru https://www.expresspostservices.ro/ (site-ul nostru) sau prin corespondență cu noi prin telefon, e-mail sau altfel. Aceasta include informațiile pe care le oferiți atunci când vă înregistrați pentru a utiliza site-ul nostru, vă abonați la serviciul nostru, plasați o comandă pe site-ul nostru, alte activități desfășurate în mod obișnuit pe site și când raportați o problemă cu site-ul nostru. Informațiile pe care ni le oferiți pot include:
informații despre client: numele dvs. (prenumele și prenumele sau numele companiei, prenumele și prenumele persoanei responsabile), ID-ul TVA, adresa și numărul de telefon, informațiile financiare și ale cardului de credit,
informații legate de preluare: (prenumele și prenumele persoanei care predă pachetul, numărul de telefon, adresa de preluare),
informații legate de livrare: (prenumele și prenumele persoanei căreia i se va livra coletul, numărul de telefon și adresa de livrare)
informatii legate de confirmare: (adresa de e-mail)
informațiile pe care le furnizați prin canalele noastre de asistență, unde puteți alege să trimiteți informații cu privire la o problemă cu care vă confruntați cu o expediere. Indiferent dacă vorbiți cu unul dintre reprezentanții noștri direct sau altfel vă angajați cu echipa noastră de asistență, ne veți furniza informații de contact, un rezumat al problemei cu care vă confruntați și orice alte documentații, capturi de ecran sau informații care ar putea fi utile în soluționarea problemei. , inclusiv tipul modelului, sistemul de operare, tipul browserului, adresa IP, adresele URL ale paginilor de referință / ieșire, identificatorii dispozitivului și blocarea.date
Informații pe care le colectăm automat atunci când utilizați Serviciile
Colectăm informații despre dvs. atunci când utilizați servicii EPS, inclusiv în timp ce navigați pe site-urile noastre web.
Utilizarea dvs. de servicii: urmărim anumite informații despre dvs. atunci când vizitați și interacționați cu serviciile noastre. Aceste informații includ funcțiile pe care le utilizați; serviciile pe care le selectați, opțiunile de plată preferate, adresele frecvent utilizate, linkurile pe care faceți clic.
Cookie-uri și alte tehnologii: le folosim pentru a oferi funcționalitate și pentru a vă recunoaște atunci când încercați să utilizați serviciile noastre.
Informații pe care le primim din alte surse
Este posibil să primim informații despre dvs. dacă utilizați alte servicii pe care le oferim sau din registrele publice. De asemenea, lucrăm îndeaproape cu terți (inclusiv, de exemplu, curieri, parteneri de afaceri, subcontractanți în servicii tehnice, de plată și livrare, rețele de publicitate, furnizori de analize, furnizori de informații de căutare, agenții de referință de credit) și pot primi informații despre dvs. de la ei.
Perioada pentru care sunt păstrate datele colectate
Datele colectate sunt păstrate pentru perioada de timp care este strict necesară pentru a respecta obligațiile legale sau contractuale, nu pentru o perioadă nedeterminată de timp.
Utilizări ale informațiilor
Folosim informațiile despre dvs. în următoarele moduri:
Informații despre clientul pe care ni-l oferiți
Vom folosi aceste informații:
pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din contractele încheiate între dvs. și noi și pentru a vă oferi informațiile, produsele și serviciile pe care le solicitați de la noi, inclusiv pentru a prelucra tranzacțiile cu dvs., a vă trimite informații tranzacționale, a vă autentifica atunci când vă conectați, oferim asistență clienților și operează și mențin serviciile noastre;
să vă oferim informații despre alte bunuri și servicii pe care le oferim, care sunt similare cu cele pe care le-ați cumpărat sau întrebat deja, în cazul în care ați dat consimțământ direct pentru a primi acest tip de comunicații și nu l-ați retras;
să vă oferim informații despre bunuri sau servicii pe care le considerăm că vă pot interesa, în cazul în care ați dat consimțământ direct pentru a primi acest tip de comunicații și nu l-ați retras;
pentru a vă anunța despre modificările aduse serviciului nostru;
pentru a vă asigura că conținutul de pe site-ul nostru este prezentat în cel mai eficient mod pentru dvs. și pentru computer;
pentru cercetare și dezvoltare: aflăm despre modul în care clienții noștri își folosesc serviciile și feedback-ul oferit direct pentru a rezolva probleme și pentru a identifica tendințele, utilizarea, modelele de activitate și zonele pentru integrarea și îmbunătățirea serviciilor noastre;
Pentru a ne proteja interesele legitime de afaceri și drepturile legale, ori de câte ori este necesar pentru noi să facem acest lucru în legătură cu revendicările legale, conformitatea, funcțiile de reglementare și audit și prezentările în legătură cu achiziția, fuziunea sau vânzarea unei Date
Informații despre îngrijirea colectării automate atunci când se utilizează Serviciile
Colectăm informații despre tine atunci când puteți folosi serviciile EPS, inclusiv în timp ce navigați pe site-urile noastre web.
Utilizați-vă servicii: urmărirea informațiilor despre dvs. Atunci este vizibilă și interacționați cu serviciile noastre. Informații generale, inclusiv funcții pentru îngrijirea utilizării; Serviciul de îngrijire este selectat, opțiunea de preferință pentru plasare, adresele frecvente, linkurile pentru îngrijirea față de clic.
Cookie-uri și alte tehnologii: le folosește pentru a putea funcționa bine și pentru a se vedea recunoscute atunci când se pot utiliza serviciile noastre.
Informații despre îngrijirea le primim din alte surse
Este posibil să aveți informații primare despre dvs. Dacă se pot folosi alte servicii pentru îngrijirea oferită sau pentru înregistrarea publică. De asemenea, lucrăm îndepliniți cu terți (inclusiv, de exemplu, curieri, parteneri de afaceri, subcontractări în tehnicile tehnice, de plată și livrare, rețele de publicitate, furnizori de analiză, furnizare de informații despre căutare, agenții de referință de credit) și pot primi informații despre tine de la ei.
Perioada pentru îngrijire sunt păstrate pentru a colecta
Datele colectează sunt păstrate pentru timpul de îngrijire este strict necesar pentru respectarea obligațiilor legale sau contractuale, pentru o perioadă nedeterminată de timp.
Utilizări ale informațiilor
Folosim informații despre dvs. în cazul modurilor:
Informații despre clienți despre îngrijirea și-l putem oferi
Vom folosi informațiile necesare:
pentru a ne îndeplini obligațiile pentru îngrijirea îngrijirii contractului în momentul încheierii dvs. și noi și pentru a vă putea informa informații, puteți să vă asigurați și să vă îngrijiți pentru a solicita informații despre noi, inclusiv pentru o prelucrare a tranzacțiilor pe care le puteți trimite, pentru a vă trimite informații despre tranzacții, vă puteți autentifica atunci când vă puteți conecta, pentru a oferi asistență clienților și pentru a funcționa și pentru bărbați și serviciile noastre;
Vă oferim informații despre alte bunuri și servicii pentru îngrijirea oferită, îngrijirea sunt similare cu cele care îngrijesc le-ați cumpărat sau întrebat deja, în condiții de îngrijire a informațiilor despre consiliere directă pentru acest prim sfat de comunicare și de-a lungul retrasului ;
trebuie să vă oferim informații despre bunuri sau servicii pentru îngrijirea lor care pot avea în vedere, în condiții de îngrijire și date referitoare la păstrarea directă pentru acest prim sfat de comunicare și în ceea ce privește retrasele;
pentru a se anunța despre modificări aduse serviciului nostru;
pentru a vă vedea în ceea ce privește conținutul site-ului nostru este prezentat în cel mai eficient mod pentru și pentru computer;
pentru cercetare și creare: aflăm despre modul în îngrijirea clienților care nu pot folosi serviciile și feedback-ul oferit direct pentru rezolvarea problemelor și pentru identificarea tendințelor, dispunerea, modelele de activitate și zonele pentru integrarea și comercializarea serviciilor noastre;
Pentru o protejare interesantă legală a afacerilor și drepturilor legale, este de acordat ori este necesar pentru noi să facem acest lucru în legătură cu revendicare legală, conformitate, funcții de reglementare și audit și să prezinte în legătură cu achiziția, să fie amplasate în comerț pentru a obține comenzi valabile și obligatorii, iar aceste comenzi sunt revizuite de EPS, care pot obiecta la comenzi prea largi sau nepotrivite sau inadecvate.
Cu excepția cazului în care este interzis să facă acest lucru sau dacă există o indicație clară a unei conduite ilegale în legătură cu utilizarea produselor sau serviciilor EPS, EPS le notifică clienților înainte de a dezvălui contactul unui client, astfel încât aceștia să poată căuta și pregăti protecția împotriva dezvăluirii.
De asemenea, EPS ia măsuri de precauție serioase cu privire la transferurile în afara SEE. EPS se angajează să nu transfere date în afara SEE, cu excepția cazului în care țara sau teritoriul respectiv asigură, de asemenea, un nivel adecvat de protecție sau garanții adecvate și în condițiile în care sunt disponibile drepturile aplicabile ale subiectului de date și căile de atac efective pentru persoanele vizate.
Drepturile tale
Ca subiect de date, aveți anumite drepturi cu privire la datele dvs. personale, care includ protejarea datelor dvs., dreptul de a ști ce date sunt păstrate de EPS, dreptul de a accesa, de a adăuga, corecta sau completa, dreptul la limitarea prelucrării datelor dvs., dreptul de a fi informat în caz de încălcări ale protecției datelor care vă afectează datele și care poate duce la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dvs., dreptul la portabilitatea datelor și dreptul la ștergerea datelor dvs. În cazul în care datele dvs. sunt procesate în scopuri de marketing, aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune acestei prelucrări. În măsura în care credeți că a existat o încălcare a legislației, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.
Dacă doriți să exercitați drepturile menționate mai sus (cu excepția reclamației la o autoritate de supraveghere, care ar trebui să fie trimisă direct autorității competente) sau aveți o întrebare cu privire la datele dvs. personale sau la modul în care ne asigurăm că acestea sunt păstrate protejate. contactați-ne la expresspostservices@gmail.com.
Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Orice modificări pe care le putem face în politica noastră de confidențialitate în viitor vor fi publicate pe această pagină și, după caz, vă vor fi notificate prin e-mail. Vă rugăm să reveniți frecvent pentru a vedea orice actualizări sau modificări ale politicii noastre de confidențialitate.
Alte site-uri web
Site-ul nostru poate conține, din când în când, link-uri către și de pe site-urile web ale rețelelor partenere, agenților de publicitate și afiliaților noștri. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web au propriile lor politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Vă rugăm să verificați aceste politici înainte de a trimite date personale pe aceste site-uri web.
a lua legatura
Întrebările, comentariile și cererile cu privire la această politică de confidențialitate sunt binevenite și trebuie adresate la adresa expresspostservices@gmail.com.
Această versiune a Termenilor și condițiilor intră în vigoare la 30 iunie 2019