Termeni si Conditii
Termeni generali
Următoarele definiții se vor aplica în toți acești Termeni și condiții:
pachet / obiect / expediere: expediere, inclusiv tot conținutul său,
serviciu de transport: serviciu furnizat de companii de curierat, selectate de EPS pentru a executa transportul de mărfuri și care operează eficient transportul ca parte a activităților lor comerciale,
articole interzise: articole care nu au voie să fie expediate în conformitate cu acești Termeni și condiții, legislația aplicabilă și reglementările de transport,
EPS – Express Post Services LLC
Express Post Services LLC: societate cu răspundere limitată, cu număr de înregistrare EIN 38-4087227.
Expresspostservices.eu o platformă online prin care EPS gestionează sistemul de rezervare a serviciilor de transport, furnizate de companii de curierat,
zi lucrătoare: în fiecare zi, cu excepția sâmbătă, duminică, sărbători naționale și sărbători bancare în țările de ridicare, transport sau livrare a expedierii,
greutate: greutatea reală a transportului, exprimată în kilograme sau calculată printr-o formulă, furnizată de companiile de curierat, care execută expedierea mărfurilor,
dumneavoastră / clientul / clientul / utilizatorul: persoană sau persoane, care solicită rezervarea serviciilor de transport, furnizate de companii de curierat prin intermediul EPS.
EPS acționează ca agent de comisie și nu ca expeditor. La plasarea comenzii prin intermediul site-ului nostru web, clientul autorizează și EPS, în numele său și în numele clientului (comisar), să facă servicii de transport cu una dintre companiile de curierat cu care EPS are un acord în vigoare, cu condiția ca firma de curierat. selectat respectă cerințele pentru executarea serviciului comandat. EPS este responsabilă exclusiv pentru selectarea furnizorilor de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului. Îndeplinirea obligațiilor inerente serviciului de transport este responsabilitatea exclusivă a firmelor de curierat, selectate pentru a executa transportul. Aceștia, și nu EPS, sunt cei care efectuează preluarea, transportul și livrarea transporturilor, care organizează transportul și sunt responsabili de execuție.
La cererea clientului, EPS va ceda toate revendicările și drepturile care decurg din tranzacțiile încheiate pe numele său în numele clientului, inclusiv cererile sub responsabilitatea furnizorului de servicii de curierat selectat pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a serviciilor de curierat . Clientul este obligat să recupereze sau să aplice revendicările și drepturile împotriva furnizorului de servicii de curierat.
Orice costuri suplimentare, suportate din cauza cerințelor suplimentare ale clientului de la furnizorul de servicii de curierat selectat sau din cauza vămuirii, vor fi suportate exclusiv de către client. EPS își rezervă dreptul de a solicita clientului rambursarea cheltuielilor, acoperite de EPS în numele clientului, chiar dacă aceste cheltuieli sunt generate după încheierea serviciului de transport.
Clientul este de acord în mod expres să renunțe la dreptul de a anula Acordul cu EPS în momentul în care EPS transmite detaliile comenzii furnizorului de servicii de curierat selectat.
EPS nu acceptă comenzi de la dealeri sau revânzători neautorizați și își rezervă dreptul de a anula unilateral orice comandă, plasată de dealeri sau revânzători neautorizați.
Conform politicilor și procedurilor interne, EPS poate autoriza dealeri sau revânzători individuali. Fiecare revânzător ar trebui să-și prezinte cererea în scris către EPS pentru a începe procedura de autorizare.
Date de livrare
Timpul de livrare este aproximativ și nu este garantat. Odată cu acceptarea acestor Termeni și Condiții, clientul este conștient și este de acord că multe circumstanțe externe pot provoca întârzieri în preluarea sau livrarea expedierii.
Acceptând acești Termeni și condiții, clientul este de acord să urmărească în mod regulat expedierea și, în cazul unor date sau progrese neobișnuite, să notifice imediat EPS.
În ceea ce privește procedurile vamale din fiecare țară, furnizorul de servicii de curierat selectat ar trebui să depună toate eforturile pentru a se asigura că livrarea se face la timp. Odată cu acceptarea acestor Termeni și condiții, clientul înțelege și acceptă că expedierea poate fi livrată cu întârziere datorită procedurilor vamale și a altor proceduri administrative. Persoana de la adresa de livrare (destinatarul) este singura responsabilă pentru acoperirea cheltuielilor legate de vămuirea. EPS își rezervă dreptul de a solicita clientului sau destinatarului rambursarea cheltuielilor, acoperite de EPS în numele clientului în legătură cu procedurile vamale.
EPS nu este obligat să compenseze clientul pentru daunele cauzate de orice eveniment în conformitate cu a doua secțiune a acestor Termeni și condiții și nici nu este obligat să ramburseze niciun cost aferent.
Restricții privind mărimea și greutatea transportului
Clientul acceptă să predea șoferului de curierat al furnizorului de servicii de curierat selectat numărul exact de expedieri comandate prin EPS și că toate pachetele respectă restricțiile de dimensiune și greutate. În cazul înlăturărilor sau expedierilor din ofertele individuale, clientul este de acord să predea numărul exact de expedieri către șoferul de curierat al furnizorului de servicii de curierat selectat comandat prin Expresspostservices.eu și că toate pachetele, valizele sau paletele respectă strict cele indicate și dimensiuni și greutate comandate. Dacă clientul predă mai puține sau mai multe pachete, valize sau palete, sau pachete, valize sau palete care sunt mai grele, clientul va fi obligat să plătească toate cheltuielile suplimentare generate de această modificare unilaterală. În cazul anulării comenzii de către client, clientul este de acord să nu predea pachetele, valizele sau paletele șoferului de curierat al furnizorului de servicii de curierat selectat, dacă acesta ajunge la adresa de preluare. În cazul în care clientul predă pachetele, valizele sau paletele, clientul va fi responsabil pentru toate cheltuielile efectuate.
Orice costuri suplimentare, suportate deoarece clientul a decis să trimită mai multe articole decât sunt rezervate în procesul de comandă sau trimise livrări supradimensionate sau supraponderale vor fi suportate exclusiv de către client. EPS își rezervă dreptul de a solicita clientului rambursarea cheltuielilor, acoperite de EPS în numele clientului, chiar dacă aceste cheltuieli sunt facturate de firma de curierat după încheierea serviciului de transport. EPS își rezervă dreptul de a percepe o taxă administrativă de până la doi mii (2000) EUR pentru gestionarea costurilor suplimentare, suportate de când clientul a decis să trimită mai multe articole decât au fost rezervate în procesul de comandă sau a trimis livrări supradimensionate sau supraponderale.
Dacă numărul de articole, greutate sau dimensiunea pachetului, valizei sau paletelor depășește limita, specificată de utilizator la momentul rezervării serviciului de transport prin EPS, acceptând acești Termeni și condiții, clientul este de acord că EPS este permis să :
să efectueze o suprataxă suplimentară cardului de credit cu care clientul a făcut rezervarea conform listei de prețuri aplicabile, dacă pachetul, valiza sau paleta nu depășește greutatea sau dimensiunea maximă permise de furnizorul de servicii de curierat selectat; sau,
efectuați o suprataxă suplimentară cardului de credit cu care clientul a făcut rezervarea pentru o sumă determinată de furnizorul de servicii de curierat selectat, sub natura unei penalități contractuale pentru supraponderale sau supradimensionare, dacă pachetul, valiza sau paleta depășește greutatea sau dimensiunea maximă. , permis de furnizorul de servicii de curierat selectat. În mod alternativ, furnizorul de servicii de curierat selectat poate alege să refuze transportul coletului și să nu perceapă penalitatea contractuală.
În cazul în care EPS nu ar putea să efectueze taxe suplimentare pe cardul de credit cu care clientul a făcut rezervarea, clientul va fi înștiințat în scris și clientul trebuie să plătească suma suplimentară, indicată într-o perioadă maximă de șapte (3 zile). O astfel de notificare este considerată executorie fără o declarație judiciară. În cazul în care EPS nu primește plata în perioada menționată mai sus, clientul este obligat să acopere costurile procedurii de colectare executivă.
Restricții privind mărimea transportului ,Informații generale
Fiecare pachet, valiză sau palet care a fost rezervat prin intermediul site-ului nostru web trebuie să fie predat șoferului de curierat al furnizorului de servicii de curierat selectat ca o piesă.
Dacă clientul intenționează să trimită mai multe pachete, valize sau palete, numărul exact trebuie să fie plasat la rezervarea serviciilor de transport. În caz contrar, clientul ar trebui să plaseze o nouă rezervare.
În cazul îndepărtărilor sau expedierilor din ofertele individuale, în cazul în care clientul intenționează să trimită mai multe pachete, valize sau palete, clientul trebuie să informeze EPS despre acest lucru cel târziu până la miezul nopții din ziua lucrătoare anterioară ridicării.
Expediere de pachete și valize
Niciun pachet sau valiză nu trebuie să depășească următoarele dimensiuni:
Lungime maximă: 175 cm; și, greutatea volumetica tarifabila:
Lungime x Latime x Inaltime :5000 pentru aerian si Lungime x Latime x Inaltime :4000 pentru rutier.
În scopuri legate de acești Termeni și condiții, lungimea reprezintă cea mai lungă latură a pachetului sau a valizei.
În cazul mutărilor sau transportului individual, niciun pachet sau valiză nu trebuie să depășească dimensiunile indicate și comandate. Toate pachetele și valizele trebuie să fie ambalate astfel încât sa fie posibil să se efectueze o clasificare automată în centrele logistice ale furnizorului de servicii de curierat selectat.
Dacă pachetul sau valiza nu are dimensiunile corecte, furnizorul de servicii de curierat selectat își rezervă dreptul de a refuza transportul și de a aplica o taxă suplimentară, în funcție de prețul aplicabil. EPS își rezervă dreptul de a solicita rambursarea cheltuielilor de la client, acoperite de EPS în numele clientului, aferente dimensiunii pachetelor sau valizei.
Expediere de paleți
Dimensiunea paletei nu trebuie să depășească dimensiunile indicate de client atunci când comandă un palet direct pe site-ul nostru web sau când solicită o ofertă individuală de la EPS. Pe baza specificațiilor conținute în comanda online sau în cererea individuală de ofertă transmisă de client, EPS oferă clientului cea mai bună rată posibilă din rețeaua de firme de curierat, cu care transportul de paleți este posibil prin intermediul EPS.
Cererea de ofertă individuală, făcută de utilizator, trebuie solicitată prin formularul nostru de ofertă Expresspostservices.eu sau trimisă în scris la adresa de e-mail exprespostservices@gmail.com cu următoarele informații:
numărul de palete care trebuie trimise;
dimensiunile exacte ale paletei (înălțime, lățime și lungime), fără aproximări;
greutatea exactă a paletei, fără aproximări;
conținutul și valoarea transportului;
adresa completă de preluare și livrare a paletei;
specificații dacă utilizatorul este interesat să cumpere o asigurare suplimentară.
Restricții privind greutatea transportului
Toate pachetele trebuie să se încadreze în limitele de greutate în funcție de ceea ce a indicat clientul la rezervarea serviciului prin intermediul site-ului nostru web, în cazul pachetelor sau valizelor, sau așa cum este indicat în cererea de ofertă individuală în cazul paletelor.
În cazul în care clientul comandă expedierea unui palet Euro direct pe site-ul nostru web, considerăm că aceasta este o paletă UE încărcată de maxim 120 lungime x 80 lățime x 100 înălțime și până la 240 kg. În cazul în care clientul are un palet a cărui greutate și dimensiuni sunt diferite de cele menționate mai sus, acesta trebuie să verifice dimensiunile și să îl completeze în formularul de comandă.
Confirmarea și anularea comenzii
După plasarea unei comenzi pe site-ul nostru web, clientului i se oferă un număr de comandă care confirmă faptul că comanda sa a fost acceptată și trimisă pentru prelucrare ulterioară. Cu excepția comenzilor plasate de către utilizatorii B2B înregistrați care au plasat comanda în timpul autentificării, toate comenzile nu sunt rambursabile după ce clientul plasează comanda, cu excepția cazului în care clientul a achiziționat o rezervare flexibilă, care va permite modificări ale comenzii și rambursări până la preluarea cu succes a coletelor. Se consideră că un colet a fost ridicat cu succes dacă informațiile de urmărire ale companiei de curierat indică că au fost colectate.
În ziua lucrătoare înainte de data stabilită pentru ridicare, clientul va primi un mesaj de confirmare prin e-mail, care indică faptul că a solicitat un serviciu de transport către numele și contul lor.
În cazul înlăturărilor sau expedierilor din ofertele individuale, clientul va primi un mesaj de confirmare prin e-mail între una (1) până la trei (3) zile înainte de ridicare, ceea ce indică faptul că comanda a fost trimisă și confirmată cu curierul furnizor de servicii.
Clientul este de acord în mod expres să renunțe la dreptul de a anula Acordul cu EPS în momentul în care EPS transmite detaliile comenzii furnizorului de servicii de curierat selectat. Dacă clientul decide să anuleze comanda înainte ca EPS să transmită detaliile comenzii către furnizorul de servicii de curierat selectat, clientul trebuie să completeze formularul „Formularul de exercitare a dreptului consumatorului de a retrage din contract” și să îl trimită prin e-mail către exprespostservices @ gmail.com sau prin e-mail înregistrat la:
EXPRESS POST SERVICES LLC, 690 S HWY 89 STE 200 JACKSON, WY 83001 U.S.
Clientul este de acord explicit că Acordul încheiat împreună cu datele, care se referă la comandă și sunt necesare în conformitate cu Codul de la Comunicarea Luxemburgului, vor fi furnizate prin e-mail.
Asigurarea suplimentară și taxele de rezervare flexibile nu sunt rambursabile.
Imediat ce ne este furnizat de către furnizorul de servicii de curierat selectat, EPS va transmite clientului numărul de urmărire prin e-mail. Cu acest număr, utilizatorul va putea urmări procesul de expediere. Rareori comanda nu va fi confirmată dacă, de exemplu, locația este inaccesibilă furnizorului de servicii de curierat selectat sau o sărbătoare națională sau o altă zi nelucrătoare este sărbătorită în țara de ridicare.
Restituiri
Rambursările sunt posibile numai dacă clientul a achiziționat o rezervare flexibilă în timpul procesului de comandă și a solicitat rambursarea înainte de ridicare sau dacă clientul este un utilizator B2B înregistrat care a plasat comanda în timp ce a fost autentificat și a solicitat o rambursare înainte de ridicare. După ridicare, rambursarea nu mai este posibilă
Clienții care au plasat comanda prin contul lor B2B EPS și solicită rambursarea comenzii menționate pot fi rambursate numai dacă expedierea nu a fost încă colectată de către compania de curierat selectată. Dacă restituirea a fost solicitată și, în orice caz, clientul predă coletele către compania de curierat selectată, serviciul va fi considerat acceptat și restituirea nu va fi acordată.
Dacă este acordat, suma rambursabilă va fi acordată ca un credit în contul EPS al clientului, care ar putea fi utilizat pentru comenzile viitoare. Dacă opțiunea de plată cu credite este care nu este disponibil pentru client, suma rambursabilă va fi rambursată în același cont de plată pe care clientul l-a folosit pentru plasarea comenzii (card de credit, cont bancar, etc.).
Asigurarea suplimentară nu este rambursabilă.
În cazul în care se acordă o rambursare, suma rambursată va fi disponibilă clientului în termen de treizeci (30) de zile de la momentul în care EPS informează clientul despre admisibilitatea rambursării.
Anulări în cazul modificărilor prețurilor
EPS își rezervă dreptul de a percepe clientul în cazul în care există o schimbare bruscă a prețurilor pentru ruta selectată de client în momentul plasării comenzii, înainte de a obține autorizarea de la client pentru această taxă suplimentară. În cazul în care clientul refuză taxa suplimentară pentru modificarea prețurilor pe ruta selectată, EPS își rezervă dreptul de a oferi clientului o rambursare completă și nu înaintează comanda serviciilor de transport către nicio companie de curierat.
Opțiuni de plată
Toate tranzacțiile de plată procesate prin intermediul site-ului nostru web sunt securizate cu certificate SSL GeoTrust ©, care asigură că comunicațiile dintre serverul utilizatorului și site-ul nostru web sunt criptate și sigure.
La rezervarea serviciului prin intermediul site-ului nostru web, EPS oferă clienților săi următoarele opțiuni de plată:
Plată prin card de credit
Dacă clientul optează pentru această metodă de plată, înainte de a confirma comanda, clientul trebuie să introducă informațiile cardului de credit cu care va fi procesată plata serviciilor de transport de rezervare.
Toate plățile cu cardul de credit se fac direct prin sistemul securizat Libra si Mobil Pay, partenerii noștri pentru soluții de procesare a plăților și partenerii lor bancare. EPS nu stochează nicio informație despre cardurile de credit, deoarece întregul proces de verificare a plăților este efectuat direct de Braintree sau Adyen și de partenerii săi bancare.
Este responsabilitatea clientului ca cardul de credit selectat să efectueze plata rezervării serviciilor de transport să fie activ și să dispună de fonduri suficiente pentru procesarea cu succes a tranzacției. Orice taxe suplimentare, generate în cazul în care cardul de credit este respins din orice motiv, va fi suportat exclusiv de către client.fi redirecționat înapoi către site-ul nostru web, unde va fi disponibilă confirmarea plății și a comenzii.
Orice taxe suplimentare, generate în cazul în care tranzacția este respinsă, vor fi suportate exclusiv de către client.
Plata prin transfer bancar
Dacă clientul optează pentru această metodă de plată, comanda nu va fi confirmată imediat și va fi confirmată numai după ce EPS primește o confirmare a transferului bancar de succes pentru suma totală a rezervării. Clientul va primi un e-mail prin EPS cu instrucțiuni despre cum să plătească, inclusiv banca, contul bancar al EPS, suma care trebuie transferată etc.
Orice cheltuieli legate de bancă, generate de transferul bancar, vor fi suportate exclusiv de către client. Dacă suma, primită în contul bancar EPS, este mai mică decât cea care ar fi trebuit depusă, comanda nu va fi confirmată. EPS nu este obligat să anunțe utilizatorul că suma depusă nu a fost suficientă pentru a confirma comanda.
Clientul are maximum 30 de zile calendaristice pentru a trimite un e-mail la expresspostservices@gmail.com atașând o copie a confirmării transferului bancar de succes. Confirmarea transferului bancar de succes trebuie să fie trimisă de client înainte de data de preluare selectată. Dacă nu este primită înainte de data de preluare selectată, o nouă dată de preluare va fi aranjată numai după primirea confirmării transferului bancar de succes. Este responsabilitatea exclusivă a clientului de a informa EPS despre transfer bancar. Când această confirmare este primită de EPS, clientul va primi un e-mail care confirmă comanda. Dacă nu se primește confirmarea transferului bancar de succes în termen de treizeci (30) de zile, comanda va fi anulată și utilizatorul va fi notificat.
Plata cu credite
Avantajul acestei metode de plată este că clientul nu trebuie să introducă datele de plată (adică date de pe cardul de credit sau contul PayPal) ori de câte ori rezervă servicii de transport pe site-ul nostru web. În plus, EPS recompensează loialitatea oferind reduceri la comenzile plătite cu credite disponibile pe profilul clientului.
Dacă clientul optează pentru această metodă de plată, clientul va utiliza creditul, disponibil în contul său la efectuarea unei comenzi.
La confirmarea plății, clientul trebuie să aibă suficient credit disponibil în contul său pentru a comanda. În cazul în care nu există suficient credit, clientul își poate actualiza creditul înainte de a confirma comanda prin cardul de credit sau PayPal. În cazul în care clientul decide extinderea, folosind încărcarea cu cardul de credit sau PayPal, cu condiția ca clientul să dispună de fonduri suficiente în cardul de credit sau în contul PayPal, reîncărcare va fi confirmată automat și creditul va fi disponibil pentru utilizare automat. În caz contrar, comanda va fi anulată.
În plus, clientul poate reîncărca creditul în orice moment.
Ambalare, etichetare și ridicare, Informații generale
Clientul este responsabil pentru furnizarea unei adrese complete și exacte pentru preluarea și livrarea coletului, valizei sau paletelor și orice alte informații relevante pentru a facilita ridicarea și livrarea. Mai mult, clientul este responsabil de tipărirea etichetei de identificare, în cazul în care aceasta este necesară datorită tipului de serviciu achiziționat sau datorită cerințelor specifice ale furnizorului de servicii de curierat selectat. Clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta corectă este plasată pe coletul potrivit, chiar și în cazurile în care firma de curierat imprimă eticheta.
Șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat va veni la adresă, va bate la ușa clădirii și va aștepta livrarea pachetului, valizei sau paletei. Dacă nimeni nu deschide ușa (dacă nu este prezent nimeni în direcție, dacă există o sonerie la adresă și nimeni nu răspunde sau dacă este nevoie de un permis special sau de un card de acces pentru a intra în spații), șoferul va părăsi.
Următoarea încercare de a ridica pachetul, valiza sau paleta va fi efectuată după aceeași procedură; dacă nu se poate face, comanda va fi anulată fără ca clientul să aibă dreptul la rambursarea sumei plătite.
În timpul procesului de rezervare, clientul trebuie să specifice numărul de telefon local din țara de preluare și livrare pe care cineva va fi disponibil în momentul preluării și livrării. Cu toate acestea, șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat nu este obligat să contacteze utilizatorul sau persoanele de contact prin telefon. Dacă șoferul alege să o facă, vor fi contactate doar numere de telefon locale.
Serviciul oferit de EPS nu include un apel către client înainte de preluare și livrare. Cu toate acestea, în unele țări, numărul de telefon furnizat de client în procesul de rezervare poate fi utilizat pentru a clarifica circumstanțele de preluare și livrare sau pentru informații suplimentare pe care EPS sau transportatorul sau prestatorul de servicii de curierat selectat îl pot nevoie.
Înainte de ridicare, clientul trebuie să scoată toate etichetele vechi sau informațiile de adresă atașate la pachet, valiză sau palet. Pentru a evita confuzia în livrare, doar adresa destinatarului trebuie lipită pe pachet, valiză sau palet. În plus, clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta corectă este plasată pe coletul potrivit, chiar și în cazurile în care firma de curierat imprimă eticheta.
Clientul este de acord că mărfurile ambalate trebuie să aibă un ambalaj exterior și interior adecvat, în funcție de tipul de articole care trebuie transportate. Ambalajul trebuie să fie adecvat în funcție de greutatea și conținutul transportului. Ambalajul trebuie să fie potrivit pentru transport și manipulare în centrele logistice ale furnizorului de servicii de curierat selectat. Ambalajul adecvat trebuie, printre alte caracteristici, să fie rezistent la căderea de la o înălțime de un (1) metru. Obiectele în formă neregulată precum valizele trebuie să fie înfășurate cu grijă în folie extensibilă din plastic. Clienții trebuie să se asigure că întreaga valiză este învelită (inclusiv roțile și mânerele), astfel încât obiectele ascuțite din exteriorul valizei să nu poată deteriora alte expedieri. În interior, pachetul, valiza sau paleta trebuie să aibă un ambalaj adecvat, de exemplu, o înveliș cu bule pentru a preveni ruperea și deteriorarea articolelor transportate.
Dacă articolele nu sunt ambalate corespunzător în interior și exterior sau sunt supradimensionate sau supraponderale, asigurarea nu va fi valabilă, iar clientul nu va avea dreptul la o rambursare. Clientul este singurul responsabil pentru daunele și pierderile pachetelor, valizelor sau paletelor ambalate necorespunzător sau care depășesc limitele de mărime și greutate. De asemenea, compania de curierat poate respinge cererea de rambursare a asigurării dacă consideră valiza periculoasă și ar putea deteriora alte colete în timpul transportului.
Dacă clientul alege să folosească o valiză ca ambalaj (ambalat sau neacoperit), firma de curierat o va considera ca un mijloc de ambalare. Prin urmare, aceștia nu vor purta responsabilitatea pentru daunele aduse valizei care pot apărea în timpul transportului.
Dacă clientul alege să utilizeze o valiză sau o geantă ca metodă de ambalare și nu o înfășoară într-o folie de plastic, conform instrucțiunilor, firma de curierat nu va purta responsabilitatea pierderii coletului ca suprafață neacoperită a valizei sau a geantei. poate determina căderea etichetei și, prin urmare, poate duce la pierderea transportului.
În cazul în care ruta selectată de client în timpul procesului de comandă este supusă autorizării vamale, clientul este obligat să includă factura articolelor conținute în expediere. Dacă nu faceți acest lucru, poate rezulta ca comanda să nu fie programată pentru colectare la firma de curierat și să fie anulată fără posibilitatea rambursării sau anularea comenzii până când clientul furnizează factura, la discreția EPS.
EPS nu este în niciun fel răspunzător pentru pierderi, daune sau orice alte imperfecțiuni, taxe sau cheltuieli care rezultă din sau legate de transportul pachetelor, valizelor sau paletelor. EPS, ca administrator de sistem al platformei de rezervare online, oferă numai servicii de transport pentru cărți în numele clientului și la cererea clientului. Prin urmare, EPS este responsabilă exclusiv pentru selectarea furnizorilor de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului.
Dacă utilizatorul încalcă acești Termeni și condiții și / sau Termenii și condițiile generale ale furnizorului de servicii de curierat selectat, firma de curierat sau clientul, și nu EPS, va fi responsabilă pentru toate daunele și cheltuielile suportate în timpul transportului.
Clientul este responsabil pentru plata tuturor taxelor aferente transportului (adică, vamale și alte taxe) și este obligat să le plătească prompt. Se obișnuiește ca persoana de la adresa de livrare să acopere costurile de vămuire, în cazul în care contactul de livrare nu este clientul. Dacă, din orice motiv, EPS ar plăti oricare dintre aceste cheltuieli, pierderi sau taxe, utilizatorul este obligat să ramburseze EPS în termen de șapte (7) zile de la data emiterii unei chitanțe pentru rambursare de către EPS. Un astfel de aviz oferă un merit executiv. În cazul în care EPS nu primește plata în această perioadă, clientul este obligat să acopere costurile procedurii de colectare executivă.
Acceptând acești Termeni și condiții, clientul acceptă ca EPS să transfere datele, obținute de la client în timpul procesării comenzii prin EPS, către furnizorul de servicii de curierat selectat, în conformitate cu procedura descrisă în Politica de confidențialitate EPS.
Ambalarea, etichetarea și preluarea pachetelor sau valizelor
La rezervarea serviciilor de transport cu serviciul, clientul acceptă ca pachetul sau valiza să fie disponibile la adresa de ridicare pentru ca furnizorul de servicii de curierat selectat să îl colecteze între orele 9:00 și 18:00. Datorită factorilor neprevăzuți legați de furnizorul de servicii de curierat selectat, o ridicare poate fi efectuată înainte sau după acest timp. Rar, din cauza unor factori neprevăzuți, furnizorul de servicii de curierat selectat poate efectua ridicarea în ziua lucrătoare următoare.
În cazul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat nu este prezent la preluare la data preluării, clientul, în conformitate cu acești Termeni și condiții, își asumă responsabilitatea de a informa EPS imediat despre acest fapt, astfel încât EPS să poată aranja curierul o a doua încercare de ridicare.
Pachetul sau valiza trebuie să fie ambalate corespunzător pentru transport și manipulare la centrele logistice ale furnizorului de servicii de curierat selectat. Suprafața pachetului sau a valizei trebuie să permită respectarea etichetei de identificare a expedierii și fixată de către șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat la momentul ridicării. Clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta corectă este plasată pe coletul potrivit, chiar și în cazurile în care firma de curierat imprimă eticheta.
Ambalajul adecvat este, de exemplu, o cutie de carton, formată din două sau mai multe straturi de carton sau valize învelite cu o peliculă de protecție. Obiectele în formă neregulată precum valizele trebuie să fie înfășurate cu grijă în folie extensibilă din plastic (inclusiv roțile și mânerele), astfel încât obiectele ascuțite ale valizei să nu poată deteriora alte expedieri. În interior, pachetul sau valiza trebuie să aibă un ambalaj adecvat, de exemplu, înveliș cu bule pentru a preveni ruperea și deteriorarea articolelor transportate.
Saci de plastic, pungi de călătorie și cutii de plastic nu sunt permise tipuri de ambalaje.
Valizele, cutiile de carton și alte containere potrivite pot fi deteriorate în timpul transportului. Dacă valizele sunt utilizate ca ambalaje, acestea trebuie protejate în mod adecvat pentru a preveni deteriorarea. De asemenea, compania de curierat poate respinge cererea de rambursare a asigurării dacă consideră valiza periculoasă și ar putea deteriora alte colete în timpul transportului. Nici furnizorul de servicii de curierat selectat, nici EPS nu este responsabil pentru daune cauzate în ambalaj în timpul transportului.furnizor de servicii de curierat pentru a-l colecta la data și ora, convenite direct între utilizator și firma de curierat
Pachetul sau valiza trebuie să fie ambalate corespunzător pentru transport și manipulare la centrele logistice ale furnizorului de servicii de curierat selectat. Suprafața pachetului sau a valizei ar trebui să permită respectarea și fixarea etichetei de identificare a expedierii de către client înainte de ridicare. Este responsabilitatea clientului să imprime și să respecte pachetul etichetei de identificare înainte ca pachetul să fie preluat de șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat. Șoferul ar putea refuza ridicarea și se va retrage de pe adresa de preluare dacă utilizatorul nu a tipărit și atașat la pachet eticheta de identificare. Această etichetă de identificare va fi trimisă clientului prin e-mail de către EPS. Clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta corectă este plasată pe coletul potrivit.
Ambalajul adecvat este, de exemplu, o cutie de carton, formată din două sau mai multe straturi de carton sau valize învelite cu o peliculă de protecție. Obiectele în formă neregulată precum valizele trebuie să fie înfășurate cu grijă în folie extensibilă din plastic (inclusiv roțile și mânerele), astfel încât obiectele ascuțite ale valizei să nu poată deteriora alte expedieri. În interior, pachetul sau valiza trebuie să aibă un ambalaj adecvat, de exemplu, înveliș cu bule pentru a preveni ruperea și deteriorarea articolelor transportate.
Saci de plastic, pungi de călătorie și cutii de plastic nu sunt permise tipuri de ambalaje.
Valizele, cutiile de carton și alte containere potrivite pot fi deteriorate în timpul transportului. Dacă valizele sunt utilizate ca ambalaje, acestea trebuie protejate în mod adecvat pentru a preveni deteriorarea. De asemenea, compania de curierat poate respinge cererea de rambursare a asigurării dacă consideră valiza periculoasă și ar putea deteriora alte colete în timpul transportului. Nici furnizorul de servicii de curierat selectat, nici EPS nu este responsabil pentru daune cauzate în ambalaj în timpul transportului.a unei palete, transportul trebuie să fie ambalat corespunzător, fixat în stivuitor și asigurat pentru transport.
În momentul preluării sau după sosirea expedierii la depozit, șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat respectă eticheta de identificare de pe expediere.
„Ofertă individuală”
La rezervarea serviciilor de transport cu serviciul „Oferta individuală”, clientul acceptă ca pachetele, valizele sau paletele să fie disponibile la adresa de ridicare pentru ca furnizorul de servicii de curierat selectat să îl colecteze între orele 8:00 și 18:00. Compania de curierat selectată va contacta clientul înainte sau în ziua ridicării pentru a confirma ridicarea. Nu va exista nicio ridicare până când nu este stabilită o dată și o dată specifice între client și firma de curierat. Din cauza factorilor neprevăzuți legați de furnizorul de servicii de curierat selectat, preluarea poate fi efectuată înainte sau după această dată. Rar, din cauza unor factori neprevăzuți, furnizorul de servicii de curierat selectat poate efectua ridicarea în ziua lucrătoare următoare.
În cazul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat nu este prezent la preluare la data preluării, clientul, în conformitate cu acești Termeni și condiții, își asumă responsabilitatea de a informa EPS imediat despre acest fapt, astfel încât EPS să poată aranja curierul o a doua încercare de ridicare.
Transportul trebuie să fie pregătit pentru transport în momentul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat vine pentru ridicare. Aceasta înseamnă că toate articolele care urmează să fie transportate trebuie să fie ambalate și pregătite corespunzător pentru transport. În cazul unui palet, transportul trebuie să fie ambalat corespunzător, fixat în paleta stivuibilă și asigurat pentru transport.
Clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta potrivită este plasată pe coletul sau paleta potrivită, chiar și în cazul în care firma de curierat imprimă eticheta.
În momentul preluării sau după sosirea expedierii la depozit, șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat respectă eticheta de identificare de pe expediere.
„Marfă“
La rezervarea serviciilor de transport cu serviciul „Marfă”, clientul acceptă ca pachetele, valizele sau paletele să fie disponibile la adresa de preluare a furnizorului de servicii de curierat selectat pentru a-l colecta între orele 8:00 și 18:00. Compania de curierat selectată va contacta clientul înainte sau în ziua ridicării pentru a confirma ridicarea. Nu va exista nicio ridicare până când nu este stabilită o dată și o dată specifice între client și firma de curierat. Din cauza factorilor neprevăzuți legați de furnizorul de servicii de curierat selectat, preluarea poate fi efectuată înainte sau după această dată. Rar, din cauza unor factori neprevăzuți, furnizorul de servicii de curierat selectat poate efectua ridicarea în ziua lucrătoare următoare.
În cazul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat nu este prezent la preluare la data preluării, clientul, în conformitate cu acești Termeni și condiții, își asumă responsabilitatea de a informa EPS imediat despre acest fapt, astfel încât EPS să poată aranja curierul o a doua încercare de ridicare.Transportul trebuie să fie pregătit pentru transport în momentul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat vine pentru ridicare. Aceasta înseamnă că toate articolele care urmează să fie transportate trebuie să fie ambalate și pregătite corespunzător pentru transport. În cazul unui palet, transportul trebuie să fie ambalat corespunzător, fixat în paleta stivuibilă și asigurat pentru transport.
Clientul este singurul responsabil să se asigure că eticheta potrivită este plasată pe coletul sau paleta potrivită, chiar și în cazul în care firma de curierat imprimă eticheta.
În momentul preluării sau după sosirea expedierii la depozit, șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat respectă eticheta de identificare de pe expediere.
Ambalarea, etichetarea și preluarea paletelor
La rezervarea serviciilor de transport pentru paleți, clientul este de acord ca paleta să fie disponibilă la adresa de preluare a furnizorului de servicii de curierat selectat pentru a o colecta între orele 8:00 și 18:00. Compania de curierat selectată contactează clientul înainte sau în ziua ridicării pentru a confirma ridicarea. Nu va exista nicio ridicare până când nu este stabilită o dată și o dată specifice între client și firma de curierat. Din cauza factorilor neprevăzuți legați de furnizorul de servicii de curierat selectat, preluarea poate fi efectuată înainte sau după această dată. Rar, din cauza unor factori neprevăzuți, furnizorul de servicii de curierat selectat poate efectua ridicarea în ziua lucrătoare următoare.
În cazul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat nu este prezent la preluare la data preluării, clientul, în conformitate cu acești Termeni și condiții, își asumă responsabilitatea de a informa EPS imediat despre acest fapt, astfel încât EPS să poată aranja curierul o a doua încercare de ridicare.
Paleta trebuie să fie gata pentru transport în momentul în care șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat vine pentru ridicare. Aceasta înseamnă că toate articolele care urmează să fie transportate trebuie să fie fixate în palet și securizate pentru transport. Clientul este responsabilitatea exclusivă de a obține paleta prin mijloacele sale. În unele țări de ridicare, EPS poate aranja ca firma de curierat să aducă paleta în momentul preluării. În aceste cazuri, clientul trebuie să aranjeze acest serviciu suplimentar cu EPS înainte de confirmarea ridicării. În momentul preluării, șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat respectă eticheta de identificare de pe palet.
Livrare
Clientul este responsabil pentru furnizarea unei adrese complete și exacte pentru preluarea și livrarea coletului, valizei sau paletelor și orice alte informații relevante pentru a facilita livrarea. Detaliile adresei trebuie să se încadreze în zona desemnată în procesul de rezervare și să nu fie incluse în „câmpul de comentarii”; în caz contrar, firmele de curierat s-ar putea să nu primească informațiile complete necesare pentru ridicarea și livrarea cu succes. Livrarea trebuie făcută într-un loc ușor accesibil; șoferul furnizorului de servicii de curierat selectat trebuie să poată parca camionul la cel puțin douăzeci și cinci de metri de punctul de livrare indicat. Serviciul de la ușă la ușă este serviciul furnizat către ușa principală a clădirii. Șoferul de curier al companiei de curierat selectat nu este obligat să ridice sau să livreze pachetul, valiza sau paleta în etajele superioare.La data livrării, destinatarul trebuie să fie la adresa de livrare între orele 9:00 și 18:00,
Prin indicarea adresei de livrare în procesul de rezervare, clientul garantează că este o adresă standard de livrare cunoscută public, în care expedierile sunt primite în mod regulat. Indicația unei adrese generice, cum ar fi un port, unde poate exista o livrare eșuată, nu este suficientă. În consecință, expedierea va fi returnată expeditorului pe cheltuiala clientului. În cazul clădirilor noi, prin acceptarea acestor Termeni și condiții, clientul confirmă că adresa este deja cunoscută furnizorilor de servicii de transport și că acesta a primit deja expedieri la această adresă în trecut.
Dacă livrarea nu are succes în ziua programată dintr-un motiv, nu despre furnizorul de servicii de curierat selectat (adică, deoarece persoana desemnată să primească livrarea nu este prezentă), în majoritatea țărilor următoarea încercare de livrare va fi efectuată pe următoarele zile lucrătoare. În absența clientului, livrarea va fi considerată eficientă împotriva semnăturii destinatarului oricărei persoane, găsită prezentă la adresa de livrare, care este dispusă să efectueze livrarea expedierii, cu excepția cazului în care există un motiv întemeiat pentru a îndoia dreptul unei astfel de persoane la ia livrare. Furnizorul de servicii de curierat selectat nu are nicio obligație de a verifica identitatea unei astfel de persoane (de exemplu, pe baza unei cărți de identitate).
Furnizorul de servicii de curierat selectat are dreptul de a livra coletul, valiza sau paleta la o altă adresă (adresa vecină, oficiul poștal local sau punctul de livrare). În acest caz, firma de curierat va lăsa o notă cu locația livrării expedierii pe adresa principală indicată. În cazul în care pachetul, valiza sau paleta nu este ridicat în șapte (7) zile de la prima încercare de livrare, furnizorul de servicii de curierat selectat își rezervă dreptul de a returna expedierea pe adresa de preluare, în detrimentul utilizatorului. În conformitate cu acești Termeni și condiții, vor fi percepute costuri suplimentare pentru client, care EPS își rezervă dreptul de a percepe cardul de credit utilizat pentru a efectua comanda.
EPS nu garantează transportul și livrarea expedierii pe o altă adresă decât cea indicată inițial de către client la rezervarea serviciilor de transport pe site-ul Expresspostservices.eu. În cazul în care clientul corectează în timp util adresa, noua adresă va fi transmisă companiei de curierat și utilizată ca adresă de livrare pentru acești Termeni și condiții; Cheltuielile suplimentare de expediere sunt suportate exclusiv de către client.
Orice daune aduse expedierii trebuie raportate în momentul livrării prin depunerea unui raport de avarie la șofer sau prin semnarea cu rezerva a dovezii de livrare. În caz contrar, firma de curierat selectată sau compania de asigurare poate respinge orice cerere de daune-interese.
Conform acestor Termeni și condiții, livrarea este considerată eficientă dacă:expedierea este predată oricărei persoane aflate pe adresa de livrare cu semnătură digitală sau manuală, inclusiv vecinii și persoanele prezente la sediul indicat;
expedierea se livrează la o adresă alternativă;
după mai multe încercări de livrare eșuate către adresa de livrare, expedierea este livrată într-unul din depozitele furnizorului de servicii de curierat selectat, care se află aproape de adresa de livrare inițială;
furnizorul de servicii de curierat selectat a lăsat o notificare de livrare către persoana de contact a livrării sau dacă acest lucru este evident prin urmărirea expedierii prin internet; sau,
transportul este livrat pe adresa de livrare către o persoană, care se prezintă în mod fals ca destinatar.
Transportul este returnat la adresa de ridicare după maxim zilele din depozitul curierului.
Imediat ce livrarea este considerată eficientă, se înțelege că EPS și furnizorul de servicii de curierat selectat sunt scutite de responsabilitatea transportului.
Întârzieri și responsabilitate în caz de întârzieri
Timpul de livrare este aproximativ și nu este garantat. Odată cu acceptarea acestor Termeni și Condiții, clientul este conștient și este de acord că multe circumstanțe externe pot provoca întârzieri în preluarea sau livrarea expedierii.
În caz de întârziere, EPS nu va fi în niciun caz răspunzător pentru daunele cauzate de întârziere și nu va fi responsabil de soluționarea sau decontarea obligațiilor sau cheltuielilor legate de întârziere. EPS nu este obligat să compenseze clientul pentru întârzieri și nici nu este obligat să ramburseze costurile aferente.
Responsabilitatea pentru pierderile și daunele aduse transportului
EPS este administratorul platformei online pentru rezervarea serviciilor de transport și, ca atare, nu va fi responsabil pentru nicio pierdere sau deteriorare a pachetului, valizei sau paletului sau a conținutului său. EPS funcționează numai cu furnizorii de servicii de curierat de calitate și, prin urmare, daunele și / sau pierderile sunt neobișnuite.
Furnizorii de servicii de curierat sunt responsabili pentru preluarea, transportul și livrarea tuturor expedierilor, rezervate prin portalul Expresspostservices.eu.
Pentru a preveni deteriorarea, clientul trebuie să fie conștient de faptul că, în ciuda măsurii de precauție luate de furnizorii de servicii de curierat, pachetele, valizele sau paletele sunt descărcate, sortate și încărcate mecanic și, prin urmare, trebuie să fie ambalate corespunzător.
Pachetele, valizele sau paletele vor fi sub supravegherea furnizorului de servicii de curierat selectat de la ridicare până la livrare.
Procedura de asigurare, reclamații și reclamații și articole interzise
Asigurare, responsabilitate și acoperire de asigurare
EPS acționează ca agent de comision și nu ca expeditor pentru administrarea portalului online pentru rezervarea serviciilor de transport. EPS este responsabilă exclusiv pentru selectarea furnizorilor de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului.
EPS nu acționează ca o companie de asigurare. Pachetele de asigurare de transport nu sunt oferite de EPS; acestea sunt oferite de furnizorii de servicii de curierat direct sau de către expedierea este predată sau oricărei persoane se umplu pe adresa de livrare cu semnătură digitală sau manuală, inclusiv vecinii și persoanele prezint sediul indicat;
expedierea se livrează după adresarea alternativă;
după mai multe încercări de livrare eșuate către adresa de livrare, este mai ușor să se livreze la un singur depozit furnizor de servicii de curierat selectat, având grijă să existe aproape o adresă de livrare inițială;
Până la urmă, este nevoie de servicii de curierat selectate pentru a lăsa o notificare de livrare până la contactarea unei livrări sau dacă acest lucru este evident pentru urmărirea expedierii prin internet; Sau,
transportul este livrat pe adresa de livrare către o persoană, îngrijire poate fi în mod fals ca destinatar.
Transportul este returnat la adresa de ridicare după maxim zilele depozitate curierului.
Îmbunătățirea acestui sistem este considerabilă eficientă, în funcție de EPS și de către serviciile de curierat selectate sunt scutite de responsabilități de transport.
Întârzieri și responsabilitate în caz de întârzieri
Timpul de livrare este aproximativ și nu este garantat. Odată cu acceptarea Termenilor și condițiilor, clientul este conștient și este în acord că multe circumstanțe externe pot provoca întârzieri în preluare sau livrare expedierii.
În cazul cazului de întârziere, EPS nu va fi în niciun caz răspunzător pentru daunele cauzate de întârziere și nu va fi responsabil pentru soluționarea sau decontarea obligatorie pentru cheltuielile legatului de întârziere. EPS nu este obligat să compenseze clientul pentru întârzieri și nu nu este obligatoriu pentru a face costuri aferente.
Responsabilitatea pentru pierderile și daunele aduse transportului
EPS este administratorul platformei online pentru rezervarea serviciilor de transport și, ca atare, nu va fi responsabil pentru pierderea pierdutului sau deteriorarea unui pachetului, valizării sau paletului sau a conținutului său. EPS funcționează doar cu furnizorii de servicii de curierat de calitate și, prin urmare, se pun la dispoziție și / sau pierderile sunt neobișnuite.
Furnizorii de servicii de curierat sunt responsabili pentru preluarea, transportul și livrarea tuturor expedierilor, rezerva prin portalul Expresspostservices.eu.
Pentru a preveni deteriorarea, clientul trebuie să fie conștient de a face, în condiții de siguranță măsuri de precauție luate de furnizorii de servicii de curierat, pachetele, valizele sau paletele sunt descărcate, ordonați și încărcați mecanic și, prin urmare, pot să fie ambalate corespunzător.
Pachetele, valizele sau paletele vor fi sub supraveghere furnizorii de servicii de curierat selectate de la ridicare până la livrare.
Procedura de asigurare, reclamații și reclamații și articole interzise
Asigurare, responsabilitate și acoperire de asigurare
EPS acționează ca agent de comision și nu poate fi expeditor pentru administrarea portalului online pentru rezervarea serviciilor de transport. EPS este responsabilitatea exclusivă pentru selectarea furnizorilor de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului.
EPS nu acționează ca o companie de asigurare. Pachetele de asigurare de transport nu sunt oferite de EPS; Acestea sunt oferite de furnizorii de servicii de curierat direct sau de către rambursarea maximă a asigurării este de 1000 $ pe articol.
Revendicări care nu sunt susținute de dovezi ale adevăratei valori a obiectului deteriorat sau pierdut. Singura dovadă acceptabilă a valorii este factura inițială (rata TVA și amortizarea vor fi deduse din prețul inițial al articolului în consecință).
coletele comutate care apar atunci când etichetele greșite sunt atașate la coletele incorecte;
daunele sunt cauzate de terorism, dezastre naturale;
clientul nu a furnizat suficiente dovezi (materiale fotografice sau scrise) care să dovedească coletul în perfectă stare înainte de colectare; sau,
utilizatorul a încălcat acești Termeni și condiții în orice mod.
Companiile de curierat cu care EPS colaborează nu se ocupă de coletele care poartă un semn, o inscripție sau o etichetă care indică un conținut care poate fi rupt sau fragil sau instruiește manipularea atentă a coletului în mod diferit sau cu grijă specială. O etichetă „fragilă” sau „manevrati cu grijă” nu exonerează în niciun fel expeditorul de obligația de a împacheta mărfurile în mod corespunzător și nici nu protejează mărfurile. Compania de curierat selectată și EPS nu vor fi în niciun caz răspunzătoare pentru coletele cu conținut fragil care rezultă pierdute sau deteriorate, în ciuda faptului că au fost etichetate cu un semn „fragil” sau „manevrat cu grijă”.
Șoferul companiei de curierat selectat este autorizat să refuze colectarea coletelor necorespunzătoare (prea grele, prea mari, ambalate inadecvat), dar nu este obligat să verifice adecvarea ambalajului sau a conținutului coletelor. Acest lucru înseamnă că șoferul companiei de curierat selectat poate accepta încă produsele, chiar dacă nu sunt ambalate de acești Termeni și condiții sau dacă conțin articole din lista interzisă. Într-un astfel de caz, toate costurile suplimentare legate de expedierea articolelor de ambalaj necorespunzător sau cu conținut interzis vor fi suportate exclusiv de către client. În plus, dacă sunt cumpărate, acoperirea de asigurare suplimentară nu se va aplica acestor articole.
EPS sau compania de curierat selectată nu este obligată să verifice comentariile pe care clienții le fac atunci când plasează comanda pe site-ul nostru web. Chiar dacă clientul a menționat că articolele care urmează să fie expediate nu sunt conform termenilor, comanda poate fi transmisă în continuare companiei de curierat care poate efectua transportul. Chiar în cazul în care clientul a inclus aceste informații în secțiunea de comentarii a procesului de comandă, toate costurile suplimentare aferente expedierii articolelor care nu sunt conform acestor Termeni și condiții vor fi suportate exclusiv de către client. În plus, dacă sunt cumpărate, acoperirea de asigurare suplimentară nu se va aplica acestor articole. Dacă un client nu primește o confirmare scrisă de la un reprezentant Vânzări EPS, asistență pentru clienți sau Reclamări, nicio notificare din partea clientului nu va constitui faptul că EPS sau compania de curierat desemnată au acceptat să își asume responsabilitatea pentru expedierea unui articol interzis.
EPS nu va fi făcută răspunzătoare pentru daune, pierderi, eșecuri sau întârzieri în preluare, transport sau livrare sau pentru orice alte daune sau costuri care rezultă din serviciile de transport, solicitate prin intermediul portalului web Expresspostservices.eu. EPS nu este responsabil pentru nicio pierdere a profiturilor, originată în oricare dintre numerele descrise mai sus.
Procedura de revendicare în caz de daune sau pierderi
EPS nu recunoaște niciun furnizor alternativ de soluționare a litigiilor.
În cazul pierderii unui pachet, a unei valize sau a unei palete, EPS oferă asistență clienților în transmiterea reclamațiilor către furnizorul de servicii de curierat selectat. Cu toate acestea, decizia privind admisibilitatea asigurării este luată exclusiv de firma de curierat sau de către compania de asigurare.
În cazul deteriorării sau pierderii unui pachet, valiză sau palet, situația trebuie să fie semnalată de către persoana responsabilă de primirea expedierii către șoferul de curierat al serviciului de curierat selectat în momentul livrării. Orice daune aduse expedierii trebuie raportate în momentul livrării prin depunerea unui raport de avarie la șofer sau prin semnarea cu rezerva a dovezii de livrare. În caz contrar, firma de curierat selectată sau compania de asigurare poate respinge orice cerere de daune-interese.
Pentru a iniția o procedură cu serviciul de curierat selectat pentru daune sau pierderi, EPS ar trebui să primească la adresa de e-mail exprespostservices@gmail.com datele indicate în acest alineat.
Pentru ca acoperirea de asigurare să se aplice, clientul trebuie să urmărească activ expedierea pachetului, valizei sau paletului pe Internet. Dacă nu există nicio schimbare de stare în urmărirea expedierii în termen de șapte (7) zile, clientul este obligat să contacteze EPS în două (2) zile lucrătoare de la expirarea a șapte (7) zile pentru a începe procedura de căutare.
Dacă pachetul, valiza sau paleta nu este livrată în termen de cinci (5) zile de la data prevăzută de livrare, clientul trebuie să anunțe imediat EPS în scris, trimițând un e-mail la expresspostservices@gmail.com, atașând următoarele:
o listă a conținutului transportului și a valorii acestora;
o descriere externă a expedierii;
informatii despre metoda de ambalare;
o copie a e-mailului de confirmare; și,
o copie a confirmării predării de la persoana care predă transportul la ridicare.
Dacă un pachet, o paletă sau o valiză este livrată deteriorată, clientul nu ar trebui să primească lotul în mod necondiționat. Dimpotrivă, clientul, împreună cu șoferul serviciului de curierat selectat, vor scrie un raport asupra transportului deteriorat primit, care include fotografii și o descriere detaliată a avariei. Documentul trebuie să fie semnat de către șofer și de către client. De asemenea, clientul trebuie să informeze EPS în scris în termen de două (2) zile lucrătoare, după primirea transportului deteriorat, atașând următoarele:
documentul semnat de șofer și de client;
fotografii care atestă daunele (clientul trebuie să furnizeze imagini ale coletului și a articolelor înainte și după colectare care arată clar deteriorarea coletului sau a obiectelor apărute în timpul sau ca urmare a transportului);
o listă a conținutului transportului și a valorii acestora;
adresa pe care curierul o poate inspecta și, dacă este necesar, să aducă obiectele deteriorate; și,
copia trimiterii de e-mail de confirmare.
Dacă clientul nu notifică în mod corespunzător EPS sau nu atașează toate cele necesare
documentația către e-mailul trimis la expresspostservices@gmail.com, notificarea va fi considerată ca nu a fost trimisă.
În caz de deteriorare la expediere, clientul este obligat să păstreze coletul, valiza sau paleta în condițiile în care a fost livrat, acoperind toate cheltuielile aferente, până la finalizarea procedurii de asigurare. Dacă coletul este deteriorat la exterior, clientul ar trebui să facă fotografii cu pagubele înainte de a scoate mărfurile din colet.
În cazul în care clientul observă că unele dintre elemente lipsesc din coletul său în momentul livrării, se poate începe o procedură de revendicare. Clientul trebuie să furnizeze EPS prin e-mail aceeași documentație ca în cazul avariilor, inclusiv fotografii ale pachetului înainte de colectare și după livrare care dovedesc coletul a fost deschis / deteriorat în timpul transportului, ceea ce ar duce la lipsa conținutului.
După primirea tuturor documentelor justificative necesare, EPS, în numele clientului, va trimite furnizorului de servicii de curierat selectat cererea de asigurare cu toate documentele atașate de client. Decizia privind admisibilitatea asigurării este responsabilitatea exclusivă a furnizorilor de servicii de curierat direct sau a companiilor de asigurare care au acorduri existente cu furnizorii de servicii de curierat sau cu EPS. Companiile de curierat sau companiile de asigurare care au acorduri existente cu companii de curierat sau cu EPS pot dura până la două (2) luni pentru a decide cu privire la admisibilitatea unei creanțe.
Mai întâi, cererile sunt revizuite de către compania de curierat selectată. Dacă furnizorul de servicii de curierat ales decide să respingă creanța, compania de asigurare are dreptul exclusiv să refuze creanța. Furnizorul de servicii de curierat și companiile de asigurări selectate examinează fiecare caz de revendicare și decid cu privire la valoarea rambursării în funcție de dovada oferită de client și de termenii și condițiile acestora, precum și de politicile lor interne. Atunci când se decide cu privire la rambursarea asigurării, compania de curierat și compania de asigurare iau în considerare amploarea daunelor (dacă obiectul poate fi utilizat sau nu). De asemenea, se poate deduce o taxă de amortizare dacă elementele deteriorate nu sunt noi. Nu se rambursează TVA și costurile de transport (dacă sunt indicate pe factura care dovedește valoarea articolelor).
EPS își rezervă dreptul, în orice moment și fără a fi necesară să furnizeze o explicație, să refuze sau să refuze o reclamație din cauza datelor incomplete, înșelătoare, contradictorii sau false primite de la client. Într-un astfel de caz, EPS nu va recunoaște nicio cerere suplimentară din partea clientului sau a unor terțe părți legate de acesta.
Procedura de reclamație privind serviciile EPS
EPS acționează ca agent de comision și nu ca expeditor pentru administrarea portalului online pentru rezervarea serviciilor de transport. EPS este responsabilă exclusiv pentru selectarea furnizorilor de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului. Acestea fiind spuse, în cazul în care clientul are reclamații cu privire la serviciile EPS ca agent de comision, acesta va trebui să înceapă o procedură de reclamație.
Pentru ca procedura de reclamații interne să înceapă, clientul trebuie să informeze EPS în scris, trimițând o scrisoare recomandată către EXPRESS POST SERVICES LLC, 690 S HWY 89 STE 200 JACKSON, WY 83001 S.U.A., atașând următoarele:
o descriere detaliată a reclamației;
în mod ideal, numele sau numele persoanelor din EPS cu care clientul a fost în contact;
o copie a e-mailului de confirmare; și,
o copie a tuturor comunicațiilor prin e-mail schimbate între client și echipa EPS.
Dacă clientul nu notifică în mod corespunzător EPS sau nu atașează toată documentația necesară scrisorii, procedura de reclamații nu va începe.
După ce a primit o plângere completă, EPS va transmite cazul comisiei pentru reclamații și reclamații, care va evalua dosarul cauzei. Comitetul de reclamații și reclamații al EPS va trimite un răspuns clientului cu privire la reclamație în termen de treizeci (30) de zile de la primirea reclamației.
10.4 Articole interzise
Odată cu adoptarea acestor Termeni și condiții, clientul este de acord cu lista articolelor interzise în prezent și declară că nu vor trimite niciun obiect din această listă sau orice articol care este interzis de Termenii și condițiile furnizorului de servicii de curierat selectat sau de legile țării în care se află adresa de preluare sau de livrare.
Clientul este de acord să nu trimită bunuri sau bunuri furate care nu sunt în liberă circulație în conformitate cu legislația Uniunii Europene.
EPS interzice trimiterea de bijuterii, aur, antichități, imagini, opere de artă, resturi umane sau resturi de animale și organe, animale, sticlă și porțelan. Dacă clientul decide oricum să trimită articole interzise, acesta va fi responsabil pentru toate pagubele și cheltuielile efectuate.
Printre articolele interzise, sunt incluse și toate substanțele și substanțele periculoase care necesită permise speciale pentru transport, manipulare specială sau documentație specifică.
Exemple de articole interzise sunt:
animale și produse animale sau resturi;
arme și muniții;
substanțe și obiecte periculoase;
flori și alte plante;
rămășițe umane și urne funerare;
obiecte ilegale;
probe medicale;
obiecte care au nevoie de un mediu cu o temperatură controlată;
pornografie;
medicamente prescrise și alte produse farmaceutice;
tutun și alcool;alimente (inclusiv alimente sub formă lichidă);
aerosoli și parfumuri;
obiecte de mare valoare;
obiecte cu valoare sentimentală;
Documente, numerar, cărți de credit, vouchere și bilete;
Metale prețioase, bijuterii, ceasuri, pietre prețioase, perle reale, blanuri, covoare, ceasuri, antichități, opere de artă;
alte articole fragile;
obiecte care pot deteriora alte colete în timpul transportului;
pentru transportul aerian: toate livrările Lithium-Ion și Lithium Metal; mărfurile interzise în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 300/2008 din 11 martie 2008 și normele sale de aplicare modificate din când în când;
transporturile care ar fi acoperite de Acordul european privind transportul internațional de mărfuri periculoase pe drum (ADR)
Compania de curierat selectată are dreptul de a refuza să se ocupe de coletele al căror conținut este de natură periculoasă sau dăunătoare, sau probabil să gospodărească sau să încurajeze viermi sau alți dăunători, sau este susceptibil să păteze sau să afecteze alte mărfuri. În cazul în care aceste colete sunt predate companiei de curierat selectate, compania își rezervă dreptul în detrimentul clientului de a înlătura sau de a face față coletelor fără alte notificări. Într-un astfel de caz, clientul este răspunzător pentru toate pierderile sau daunele generate de aceste colete și va despăgubi compania de curierat și / sau EPS selectată împotriva tuturor penalităților, pretențiilor, daunelor, cheltuielilor și cheltuielilor care apar în legătură cu acestea, iar coletele pot fi tratate în așa fel încât compania sau orice altă persoană a cărei custodie ar putea fi în orice moment relevant consideră că este potrivit.
În cazul în care ruta selectată de client include o țară care nu este membră a Uniunii Europene la momentul efectuării comenzii, clientul este conștient și este de acord cu următoarele:
Expeditorul este responsabil să furnizeze originalul sau o copie a facturii comerciale originale sau a oricărui alt document solicitat de compania de curierat și / sau de către autoritățile vamale. Dacă orice autoritate vamală necesită documente suplimentare pentru confirmarea declarației de import / export, este responsabilitatea expeditorului să furnizeze documentația necesară pe cheltuiala sa.
Originalul sau copia facturii comerciale originale nu trebuie să includă TVA la defalcarea prețurilor.
Curierul poate respinge colecția sau chiar returna coletele către expeditor, aplicând costuri suplimentare pentru care clientul este singurul responsabil, în cazul în care documentația necesară nu este furnizată sau nu este conformă cu reglementările.
Expeditorul certifică faptul că toate declarațiile și informațiile furnizate referitoare la exportul și importul expedierii vor fi adevărate și corecte și recunoaște că, în cazul în care sunt făcute declarații neadevărate sau frauduloase cu privire la expediere sau despre orice conținut al acesteia, o cerere civilă și / sau urmărirea penală sancțiunile pentru care se numără confiscarea și vânzarea expedierii ar putea apărea.
În măsura în care vă putem ajuta voluntar în îndeplinirea formalităților vamale și a altor formalități solicitate, o astfel de asistență va fi oferită pe riscul dvs. exclusiv. Sunteți de acord să ne despăgubiți și să ne păstrăm inofensivi de orice pretenții care pot fi aduse împotriva noastră care rezultă din informațiile pe care ni le furnizați și de orice costuri pe care le vom suporta lui și să plătească orice taxă de administrare pe care vă putem percepe pentru furnizarea serviciilor descrise în această condiție.
Orice taxe vamale, taxe (inclusiv, dar fără a se limita la TVA, dacă este cazul), penalități, taxe de depozitare sau alte cheltuieli pe care EPS le suportă ca urmare a acțiunilor autorităților vamale sau ale altor autorități guvernamentale sau a neexpediției expeditorului sau a primitorului de a furniza documentația corespunzătoare către client sau destinatarul expedierii. Dacă EPS decide să perceapă beneficiarul, iar receptorul refuză să plătească tarifele suportate, clientul acceptă să ne plătească împreună cu taxa noastră pentru administrația implicată, precum și cu orice costuri suplimentare pe care le vom suporta.
Expeditorul confirmă faptul că conținutul expedierii nu este restricționat de IATA, ICAO, IMDG sau ADR și nu sunt articole interzise și, în cazul în care acestea sunt, clientul este obligat să consilieze EPS înainte de colectare.
Curierul poate respinge o colecție în cazul în care serviciul nu poate fi furnizat din niciun motiv care nu este controlat de EPS, cum ar fi locațiile la distanță sau sancțiunile impuse țării de preluare (embargo).
Ne vom strădui să accelerăm toate formalitățile de vămuire pentru expedierea dvs., dar nu suntem responsabili pentru întârzieri, pierderi sau daune cauzate de interferența ofițerilor vamali sau a altor autorități guvernamentale.